Super :)
Świetnie :D
דיזיינד פֿאַר פאַרווייַלונג אָדער בילדונג (ינטעראַקטיוו פאַרווייַלונג), און ריקוויירינג די באַניצער (שפּילער) סאַלווינג לאָגיק אָדער בקיעס. קאָמפּיוטער גאַמעס קענען זייַן לויפן אויף פּערזענלעך קאָמפּיוטערס , ווענדינג מאשינען , קאַנסאָולז, גאַמעס , טעלאַוויזשאַנז , מאָביל טעלעפֿאָנען און אנדערע רירעוודיק דיווייסאַז , גערופֿן גאַנץ ייַזנוואַרג Platforms . די טאַסקס באַשטימט פֿאַר די שפּילער אין קאָמפּיוטער גאַמעס בייַטן דיפּענדינג אויף די מינים און מייַ צונויפשטעלנ זיך, למשל, סאַלווינג לאַדזשיקאַל טאַסקס, ילימאַנייטינג ווירטואַל קעגנערס אָדער קאָנקורירן מיט אַי אָדער אנדערע תקליטור ( מאַלטיפּלייער שפּיל ); ינטעראַקטיוו פאַרווייַלונג פֿאַר פאַכמאַן גערופֿן עלעקטראָניש ספּאָרט .קאָמפּיוטער גאַמעס זענען דערייווד פון ברעט גאַמעס און ראָלע-פּלייינג , און פאַרשידן דיסאַפּלאַנז פון ספּאָרט ; דער אָנהייב פון די עלעקטראָניש ווייכווארג פֿאַר פאַרווייַלונג צוועקן occurred רעכט פּראָוטאַטייפּס קאַנסטראַקטאַד אין אמעריקאנער אוניווערסיטעטן. קאָמפּיוטער גאַמעס האָבן ווערן אַ מאַסע פּראָדוקט רעכט צו פּאָפּולאַריטעט פון קאַנסאָולז טעלעוויזיע און ווענדינג מאשינען אין די 70 ס פון די twentieth יאָרהונדערט; מיט די ינקריסינג מיניאַטשעריזיישאַן פון Platforms און די ימערדזשאַנס פון פּאָרטאַטיוו גיימינג, זיי גאַינעד מער און מער פּאָפּולאַריטעט. ספּעסיאַליזעד פאָרשונג וועגן זיי ( לודאָלאָגי ) אָנווייַזן באַטייַטיק זייער פּראַל אויף דער פּסיכיק פון די שפּילער - ביידע positive און נעגאַטיוו. די סיכסעך פאַרבינדן צו די גריידינג פון ינטעראַקטיוו פאַרווייַלונג ווי אַ פעלד פון קונסט .
Ten komentarz został usunięty przez autora.
:p:D
Super :)
OdpowiedzUsuńŚwietnie :D
OdpowiedzUsuńדיזיינד פֿאַר פאַרווייַלונג אָדער בילדונג (ינטעראַקטיוו פאַרווייַלונג), און ריקוויירינג די באַניצער (שפּילער) סאַלווינג לאָגיק אָדער בקיעס. קאָמפּיוטער גאַמעס קענען זייַן לויפן אויף פּערזענלעך קאָמפּיוטערס , ווענדינג מאשינען , קאַנסאָולז, גאַמעס , טעלאַוויזשאַנז , מאָביל טעלעפֿאָנען און אנדערע רירעוודיק דיווייסאַז , גערופֿן גאַנץ ייַזנוואַרג Platforms . די טאַסקס באַשטימט פֿאַר די שפּילער אין קאָמפּיוטער גאַמעס בייַטן דיפּענדינג אויף די מינים און מייַ צונויפשטעלנ זיך, למשל, סאַלווינג לאַדזשיקאַל טאַסקס, ילימאַנייטינג ווירטואַל קעגנערס אָדער קאָנקורירן מיט אַי אָדער אנדערע תקליטור ( מאַלטיפּלייער שפּיל ); ינטעראַקטיוו פאַרווייַלונג פֿאַר פאַכמאַן גערופֿן עלעקטראָניש ספּאָרט .
OdpowiedzUsuńקאָמפּיוטער גאַמעס זענען דערייווד פון ברעט גאַמעס און ראָלע-פּלייינג , און פאַרשידן דיסאַפּלאַנז פון ספּאָרט ; דער אָנהייב פון די עלעקטראָניש ווייכווארג פֿאַר פאַרווייַלונג צוועקן occurred רעכט פּראָוטאַטייפּס קאַנסטראַקטאַד אין אמעריקאנער אוניווערסיטעטן. קאָמפּיוטער גאַמעס האָבן ווערן אַ מאַסע פּראָדוקט רעכט צו פּאָפּולאַריטעט פון קאַנסאָולז טעלעוויזיע און ווענדינג מאשינען אין די 70 ס פון די twentieth יאָרהונדערט; מיט די ינקריסינג מיניאַטשעריזיישאַן פון Platforms און די ימערדזשאַנס פון פּאָרטאַטיוו גיימינג, זיי גאַינעד מער און מער פּאָפּולאַריטעט. ספּעסיאַליזעד פאָרשונג וועגן זיי ( לודאָלאָגי ) אָנווייַזן באַטייַטיק זייער פּראַל אויף דער פּסיכיק פון די שפּילער - ביידע positive און נעגאַטיוו. די סיכסעך פאַרבינדן צו די גריידינג פון ינטעראַקטיוו פאַרווייַלונג ווי אַ פעלד פון קונסט .
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Usuń:p
Usuń:D